Gran Turismo 7 روی دو دیسک برای PS4 و یکی برای PS5 عرضه خواهد شد

Gran Turismo 7 روی دو دیسک برای PS4 و یکی برای PS5 عرضه خواهد شد

Gran Turismo 7  تا چند هفته دیگر عرضه می‌شود و طرفداران این مسابقه‌ای منتظرند تا در نهایت هیجان ، این بازی را بازی کنند . این بازی به وضوح چیزهای زیادی برای ارائه خواهد داشت، و از نظر بصری و فنی، به نظر می رسد که به دنبال دستیابی به بالاترین تکنولوژی جدید در بازی است ، پس جای تعجب نیست که این بازی نیز یک بازی بسیار سنگین خواهد بود.

 

طبق فهرست‌های فروشگاه PlayStation Direct برای نسخه‌های PS4 و PS5 بازی، انتشار فیزیکی بازی در هر دو کنسول تفاوت اساسی خواهد داشت، به طوری که Gran Turismo 7 بر روی دو دیسک در PS4 و یکی در PS5 عرضه می‌شود. البته دومی دارای درایو Ultra HD Blue-ray است که PS4 ندارد و به آن اجازه می‌دهد دیسک‌های با ظرفیت‌های بیشتر را بخواند.

 

بازی به حداقل 110 گیگابایت فضای ذخیره سازی در هر دو کنسول نیاز دارد. پیش از این، گزارش شده بود که حجم دانلود آن در PS5 تقریباً 90 گیگابایت خواهد بود.

 

Gran Turismo 7 در تاریخ 4 مارس برای PS5 و PS4 منتشر خواهد شد.

کلمات کلیدی :

Gran Turismo 7

بازی ps4

بازی ps5

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو Gran Turismo 7 روی دو دیسک برای PS4 و یکی برای PS5 عرضه خواهد شد

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/4609

خبرنامه بازی ها

گالری